5 nejlepších nástrojů pro psaní textů s umělou inteligencí v roce 2023

AI nástroje pro psaní textů za vás dokáží vytvořit veškerý obsah za zlomek nákladů a za zlomek času!

A obsah bude tak dobrý, že ani nepoznáte, že ho nepsal skutečný člověk. Obsah je také zcela originální a navíc optimalizovaný pro SEO. Alespoň to o sobě tvrdí nástroje pro psaní textů s umělou inteligencí… Ale dokážou to opravdu?

Můžete svěřit tvorbu obsahu počítači a může AI nahradit lidské copywritery?

Pro copywritery nastává velmi zajímavá doba. Jak někteří z vás možná vědí, umělá inteligence (AI) nahrazuje mnoho prací, které dříve vykonávali lidé. A zatímco existuje spousta lidí, kteří se obávají, co to bude znamenat pro jejich budoucnost, jsou i jiní, kteří v tom vidí příležitost k vytvoření nových druhů práce, které před příchodem AI neexistovaly. V tomto příspěvku si povíme o tom, jak může AI pomoci copywriterům vydělat více peněz, aniž by museli věnovat tolik času svým psacím projektům, a jak může každý využít tyto nástroje ke zlepšení svých psacích dovedností za pouhých 5 minut denně!

Abychom to zjistili a usnadnili vám práci, vyzkoušeli jsme některé z nejpopulárnějších nástrojů pro AI copywriting a zjistili, co dokážou a které jsou nejlepší.

Vysvětlíme Vám i to, co je AI copywriting a jak funguje. Popisujeme také výsledky našich testů a nejlepší způsoby, jak mohou lidé – copywriteři využít AI ke svému prospěchu.

Zde jsou nástroje, které jsme testovali. Cílem bylo najít pět nejlepších nástrojů pro AI copywriting:

  • Jasper (dříve Jarvis)
  • Hypotenuse AI
  • Writesonic
  • SEO Content Machine
  • Writecream
  • CopyAI
  • Smart Copy od Unbounce
  • Copysmith
  • Rytr
  • Anyword
  • AI-Writer

Pojďme se podívat na to, co tyto nástroje umí!

Rychlé srovnání – nejlepší AI nástroje pro Copywriting v roce 2023

Testovali jsme několik nástrojů pro copywriting AI a tyto jsou nejlepší z nich. Pro více informací o každém nástroji, jeho psaní a pro myšlenky na téma co je pro vás nejlepší se podívejte na celý článek níže! 

Název nástrojeCenaHodnocení od ejaj.cz
Jasper (dříve Jarvis.ai)#Zkušební verze zdarma: 7 dní (vyžadována kreditní karta) 
#Creator(pro jednotlivce): Fixní měsíční cena, od $39 do $49
#Teams(pro týmy): Fixní měsíční cena, od $99 do $125
4,5/5
Writesonic#Zkušební verze zdarma: 10.000 slov (bez časového omezení), 1 uživatelské místo, GPT 3,5 
#Unlimited: $16/měsíc do 20$/měsíc – neomezené, 1 uživatelské místo, GPT 3,5
#Business: $19/měsíc za 33.000 slov GPT 4 (nebo 200.000 slov GPT 3,5) do $499/měsíc za 1.000.000 slov GPT 4 (nebo 6.000.000 slov GPT 3,5) 
4,5/5
Hypotenuse AI#Zkušební verze zdarma: 7 dní Individual: $15/měsíc za 20.000 slov; $39/měsíc za 50.000 slov
#Teams: $59/měsíc za 90.000 slov; 119/měsíc za 200.000 slov
#Enterprise: Vlastní ceny pro neomezené příspěvky na blogu a copywriting, API přístup,  vlastní AI model přizpůsobený hlasu vaší značky a vlastní integrace platformy a mapování dat
4/5
Copy.ai#Zdarma navždy: 2.000 slov
#Pro: $49/měsíc, neomezené kredity 
#Vlastní: Vlastní ceny, účtovány ročně
3,5/5
Rytr#Zdarma: až 10000 znaků měsíčně 
#Saver plan: $9/měsíc za až 100 000 znaků měsíčně
#Neomezeně: $29/měsíc za neomezený počer znaků
4,5/5

Jak je na tom AI pro psaní textů v roce 2023?

V posledních letech, zejména od roku 2020, došlo k obrovskému pokroku v oblasti vývoje softwarů a nástrojů pro AI copywriting.

Nyní existují desítky AI nástrojů pro psaní textů, které zaručují, že udělají vše od optimalizace obsahu pro SEO, přes psaní Facebook reklam, příspěvků na sociálních sítích a unikátních popisů produktů po tvorbu skriptů videí, a psaní celých blogů za vás!

V současnosti může AI copywriting pomoci vytvářet lepší a relevantnější obsah pro cílové publikum. Díky tomu, že tyto nástroje umí analyzovat data o chování uživatelů na internetu a dalších informacích, mohou vytvářet obsah, který lépe odpovídá potřebám a preferencím publika. To může vést ke zlepšení zážitku uživatelů a zvýšení účinnosti marketingových kampaní.

Je zajímavé sledovat, jak se AI copywriting vyvíjí a jaký bude mít vliv na marketingový průmysl v budoucnu. Nicméně, ačkoliv většina těchto nástrojů bude kopírovat váš brandový stýl a tón a snažit se vás napodobit, je důležité si uvědomit, že tyto nástroje nejsou zázračným řešením a stále vyžadují lidskou kontrolu a editaci, aby byl výstup co nejlepší a nejpřesnější… 

A právě k tomuto tématu bychom chtěli odpovědět na jednu velmi častou otázku…

Nahradí AI Copywritera?

S rozvojem AI technologií a rostoucí oblibou umělé inteligence se často klade otázka: Může AI nahradit copywritera? Jednoduchá odpověď by mohla znít ano, ale skutečnost je mnohem složitější.

Máte toho hodně…

Copywriter má rozsáhlé znalosti v oblasti psaní, marketingu, psychologie a mnoha dalších oblastech. Získání těchto znalostí vyžaduje čas, úsilí a často i peníze. Copywriter je schopen napsat účinný text, který nejen osloví cílovou skupinu, ale vyvolává emoce a přesvědčí je ke konverzi. Je pravda, že některé úkoly mohou být automatizovany, ale dobrý copywriter má mnoho dalších vlastností a dovedností, které AI stále nemá. Copywriter umí „cítit“ a „chápat“ publikum, zatímco AI je omezena na data a algoritmy.

Copywriter je nakonec člověk a umí cítit

Je důležité si uvědomit, že AI není schopna udělat všechno. Některé úkoly vyžadují kreativitu, intuici a originalitu, což jsou oblasti, v nichž člověk stále převyšuje stroje. Navíc je třeba říct, že AI nástroje se stále vyvíjejí a nemohou nahradit lidské myšlení a rozhodování. Kopírování psaného obsahu je jednoduché, ale napsat text, který zaujme čtenáře, vyžaduje určitou míru empatie a schopnost vcítit se do cílové skupiny. To znamená, že copywriter musí být schopen vnímat emoce a potřeby čtenáře a následně je proměnit v text, který osloví a zaujme.

Zde je příklad: Můžete si představit, že AI nástroj napíše článek o nejlepších restauracích v Paříži. Bude to pravděpodobně článek plný faktů, údajů a hodnocení. Co ale lidi zajímá, když hledají tipy na nejlepší restaurace? Není také důležité to, aby publikum cítilo, že autor má skutečné zkušenosti a znalosti o místě, které popisuje?

Určitě neříkáme, že AI není užitečné pro copywriting. Existuje mnoho nástrojů, které mohou pomoci copywriterům zlepšit jejich produktivitu, například nástroje pro analýzu klíčových slov, automatické generování nápadů na obsah nebo kontrolu gramatiky a pravopisu. Ale nakonec je to stále copywriter, kdo rozhoduje o tom, jaký obsah se napíše a jaký styl se použije.

Zkrátka, AI může být dobrým nástrojem pro copywriting, ale nenahradí skutečného umělce – copywritera. Takže jestliže hledáte kvalitní a úspěšnou copy, je nejlepší se spolehnout na lidskou kreativitu

Jak na to? Co jsou nástroje umělé inteligence na copywriting a jak fungují?


Co jsou AI nástroje na copywriting?

V naprosto nejjednodušších termínech jsou AI copywriting nástroje softwarové aplikace, které umožňují uživatelům zadat parametry a text a poté použít AI algoritmus k porozumění kontextu a požadovanému formátu. Na základě toho generuje obsah relevantní k tématu a kontextu a v požadovaném formátu.

AI generovaný text může být téměř cokoli, ale většinou se zaměřuje na obsah pro marketing a e-commerce, jako jsou příspěvky na sociálních sítích a reklamní a prodejní texty, skripty a scénáře pro videa, blogové příspěvky, SEO meta popisy a popisy produktů.

Některé z nejsofistikovanějších a nejvíce používaných nástrojů používají Generative Pre-trained Transformer 3,5 (GPT-3,5) od OpenAI, se kterým jste se nejspíše setkali při použítí ChatGPT

GPT-3,5 je model hlubokého učení s 175 miliardami bodů parametrů získaných z masivních internetových datových sad.

Laicky:

GPT-3,5 četl internet (alespoň jeho velkou část). A hodně se naučil a nyní má poměrně dobrou představu o tom, co chcete psát, na co budete používat tento text a jak by měl být napsán.

Jak fungují AI nástroje na psaní textů anebo základy AI copywritingu

AI copywriting nástroje jsou aplikace, které dokáží vytvářet texty bez lidského zásahu. Tyto nástroje fungují tak, že na základě poskytnutých dat a algoritmů strojového učení vygenerují texty, které se snaží být co nejvíce relevantní pro zadané účely. V praxi to znamená, že pokud chcete napsat copy pro reklamní kampaň na sociálních sítích, program dokáže analyzovat předchozí úspěšné kampaně a na základě toho vygenerovat texty, které mají nejvyšší pravděpodobnost úspěchu.

Některé AI copywriting nástroje využívají také přirozený jazyk (Natural Language Processing – NLP) a umí tedy rozpoznávat význam slov a vět a vytvářet texty s větší gramatickou správností a plynulostí.

Všechny AI copywriting nástroje mají své vlastní algoritmy a technologie, které určují kvalitu a přesnost výsledných textů. Některé nástroje využívají i tzv. „feedback loop“, který umožňuje učení se programu na základě zpětné vazby od uživatelů, což zvyšuje kvalitu generovaných textů s každým dalším použitím.

V oblasti umělé inteligence (AI) se Natural Language Processing (NLP) kombinuje s metodami strojového učení, statistických a hlubokých modelů a výpočetní lingvistiky.

Tato kombinace umožňuje počítačům zpracovávat jazyk v podobě hlasových záznamů a textů, aby ho chápali podobně jako lidé. Dokonce jsou schopni rozlišovat jemné rozdíly v použitém jazyce a určit úmysl a náladu mluvčího.

NLP se používá v mnoha počítačových programech, které používáme každý den. Siri, Alexa a Google používají NLP k porozumění vašim mluveným pokynům. Google Translate používá NLP k překladu textu a chatboti v zákaznických službách používají NLP k odpovědím na vaše otázky.

Nyní, když víte více o tom, jak AI copywriting funguje, pojďme se podívat na to, co jsou to nástroje AI copywritingu a co pro vás mohou udělat!

Jak AI vám pomůže dělat za hodinu to, co ostatní copywriteři zvládnou za měsíc?

AI copywriting nástroje jsou vyvinuty pro generování obsahu pro vše od popisů produktů, titulků a textů na sociálních sítích až po stránky webu a dlouhé blogové články.

Nejčastějšími funkcemi a typy obsahu jsou:

  • Stránky webu, prodejní stránky a meta popisy
  • Textové reklamy pro Facebook
  • Titulky, texty na sociálních sítích, hashtagy, reklamní texty, biografie a skripty videí
  • Názvy blogových článků, stručné shrnutí, úvody, závěry a celé články
  • Shrnutí a rozšíření článků a blogů a přeformulování textů
  • Popisy produktů pro e-commerce, seznam vlastností a benefity
  • Texty pro prodejní e-maily a marketingové kampaně

Mnoho AI nástrojů pro psaní slibuje vytváření vysoce kvalitního obsahu, který je nerozlišitelný od textu psaného lidmi. Většina z nich dokonce nabízí funkci “trénování”, což v praxi znamená, že na základě poskytnutých vámi textů dokáže pochopit stýl a tón a další texty bude generovat vzhledem k nim

Rovněž většina AI nástrojů tvrdí, že bude gramaticky správné, bez plagiátorství a optimalizované pro SEO a prodejní konverze. A to vše během několika minut s minimálním vstupem od uživatele a za zlomek nákladů.

Takže, můžete použít AI pro zvládnutí všech úkolů psaní textů?

Nejsme si úplně jistí. Copywriting je složitý a jemný proces, který zahrnuje mnohem více než klíčová slova a “čitelný” text.

Kvalitní copywriting a obsahový marketing jsou základními kameny úspěšné digitální marketingové strategie, bez ohledu na kanály, které používáte, nebo povahu vašeho byznysu.

S tolika faktory, které ovlivňují kvalitu vašeho copywritingu a obsahu, je těžké si představit, že byste to všechno přenechali na AI, když jsou tak vysoká rizika.

Nicméně potenciální odměny, v podobě slíbené efektivity, vysoké kvality a nízkých nákladů jsou určitě přitažlivé!

Abyste zjistili, co přesně mohou nástroje pro AI copywriting dělat, otestovali jsme některé z nejlepších placených i bezplatných copywritingových nástrojů na trhu! 

Jak jsme testovali a hodnotili nástroje na AI copywriting? 

Za prvé, musíme zvážit, co zahrnuje tvorba dobré copy. To vám dá jasnou představu toho, čeho musí být AI nástroje pro copywriting schopné, aby nahradily člověka v tvorbě obsahu pro vaše marketingové účely.

Takže, co zahrnuje copywriting a co tvoří dobrou copy?

Co musí zvládnout lidský copywriter, aby vytvořil cenný obsah?

  • Pochopení publika, jeho potřeb a přání, jeho výzev a problémů, které potřebuje vyřešit. Mimo funkcí a výhod to zahrnuje i kontextuální porozumění společenským a kulturním normám a lidským emocím.
  • Jasná představa účelu textu a toho, jak se váže na širší značku a marketingovou strategii. To zahrnuje relevantní poselství značky a hodnot, výzvy k akci a to, jak může text podporovat stávající obsah a další marketingové kanály.
  • Podrobné porozumění tématu na základě výzkumu a použití věrohodných a aktuálních zdrojů. To zahrnuje i odlišné informace, abyste pochopili a řešili případné výhrady nebo odpor čtenářů. Zahrnuje také to, že pisatel použije vlastní uvážení, co zahrnout a co vynechat.
  • Jasné sdělení, správný tón hlasu, které logicky a uceleně plyne. Každý kvalitní obsah má příběh, který se přirozeně a v souvislostech utváří a proplouvá celým dílem. Musí být dostatečně jednoduchý, aby se dal rychle pochopit, a přitom dostatečně detailní, aby byl zajímavý a užitečný. Jde o přesnou rovnováhu, které je obtížné dosáhnout bez jemného porozumění tématu i publiku.
  • Originální, kreativní pohled na téma a schopnost vytáhnout jedinečné závěry. To není vždy nutné, ale často je to právě to, co odděluje dobrý obsah od horšího, zejména když rezonuje s cílovým publikem.
  • Odlišné, zajímavé formulace, tón a analogie. Přesvědčivý text oslovuje cílovou skupinu různými způsoby a volba slov autora může zásadně ovlivnit dopad textu.
  • Kombinace SEO technik a lidského zájmu. Text musí být snadno čitelný jak pro lidi, tak i pro roboty. Nejlepší SEO na světě je zbytečné, pokud obsah není zajímavý pro lidi a ten nejpoutavější obsah je zbytečný, pokud ho vyhledávače nenajdou!

Když se tyto prvky v různé míře spojí, výsledkem je cenný kus obsahu. Obsah, který vaše publikum chce číst, řeší jejich problémy a splňuje vaše marketingové potřeby a je snadno indexován vyhledávači.

Dobrý obsah nejsou jen „přirozeně znějící“ slova na stránce. Ani to není řada rafinovaně zakódovaných klíčových slov, která jsou snadno indexována počítači, ale naprosto zbytečná pro vaše lidské čtenáře!

Takže, mohou AI copywriteři produkovat dobrý obsah? Mohou produkovat průměrný obsah? Použitelný obsah?

Abychom to zjistili, otestovali a vyhodnotili jsme 11 nejlepších nástrojů pro AI copywriting!

Jak jsme testovali a co jsme hledali? 

Testované softwary pro psaní textů s umělou inteligencí jsme vybírali na základě jejich funkcí a pozitivních hodnocení uživatelů.

Jakmile jsme měli výběr nejlepších placených a bezplatných nástrojů, zaregistrovali jsme se a testovali jsme je individuálně.

Různé nástroje měly širokou škálu funkcí a šablon, takže jsme se rozhodli je testovat na krátkých a dlouhých textech, abychom viděli, co dokáží vyprodukovat.

Při hodnocení jsme se zaměřili zejména na následující:

  • Kvalita vytvořeného obsahu a míra jeho úpravy, aby byl logický, čitelný, fakticky správný a gramaticky korektní.
  • Počet nabízených použitelných funkcí a vlastností
  • Cenové balíčky a poměr cena/výkon
  • Použitelnost rozhraní a to, kolik vstupů bylo potřeba z naší strany.
  • Celkový dojem a hodnota produktu

Naším hlavním cílem bylo vidět, co dokážou vyprodukovat a jaká bude kvalita vygenerovaného obsahu.

Také jsme chtěli zjistit, jak užitečné by byly pro copywritery, tvůrce obsahu a e-commerce firmy v reálném světě.

11 AI nástrojů pro psaní textů, které jsme otestovali

Zde jsou nástroje, které jsme testovali:

  • Jasper (dříve Jarvis)
  • Hypotenuse AI
  • Writesonic
  • SEO Content Machine
  • Writecream
  • CopyAI
  • Smart Copy od Unbounce
  • Copysmith
  • Rytr
  • Anyword
  • AI-Writer

Celkově byly testované AI nástroje pro kopírování textů docela působivé. Obsah byl čitelný a upřímně řečeno lepší než mnoho lidských textů, které najdete na internetu. Některé byly dokonce elegantní a přesvědčivé na čtení!

Nicméně, většina byla velmi nekonzistentní a generovala stejně hodně nesmyslných slov jako použitelných textů.

Byly také velmi nedůsledné ve výběru správného kontextu a často generovaly obsah, který souvisel s některými slovy, která jsme zadali, ale ne v příslušném kontextu.

Na druhé straně některé nástroje byly skutečně užitečné a generovaly použitelný obsah, který nevyžadoval mnoho úprav. Z všech nástrojů, které jsme testovali, byly nejlepší a nejúčinnější AI nástroje pro kopírování textů tyto:

5 nejlepších AI nástrojů pro psaní textů

  1. Writesonic

Writesonic je velmi populární software na tvorbu copywritingu založený na GPT-3,5 a GPT-4 (dokonalejší verze GPT). Writesonic nabízí mimo jiné nástroje i generování obsahu.

Typy obsahu, které můžete s Writesonic vytvořit, zahrnují všechno od reklamního textu, přes příspěvky na sociálních sítích a webové stránky, až po náčrty blogových příspěvků, SEO meta popisy a scénáře pro YouTube videa.

Dashboard je organizovaný tak, abyste si mohli vybrat typ obsahu, který chcete vytvořit, a poté z relevantních nástrojů a šablon vybrat.

Jedna z funkcí Writesonic, kterou jsme považovali za zvláště užitečnou, je Content Rephrase. Můžete do něj zkopírovat jakýkoli text a on ho pro vás přeformuluje a parafrázuje.

To je opravdu užitečné, pokud již máte vytvořený text, který obsahuje všechny fakta, ale “nečte se dobře”, pokud potřebujete přeformulovanou a jedinečnou verzi téhož pro popis produktu, nebo pokud chcete napodobit textaci konkurence bez plagiátorství.

Zjistili jsme, že Writesonic pracuje lépe na krátkých obsazích a byli obzvlášť nás překvapilo, jak generuje kreativní a emotivní popisy produktů

Další významné funkce, které se nám líbily, zahrnovaly schopnost nastavit svůj tón a styl, dostupnost v několika jazycích, gramatickou korektnost a jedinečnost obsahu, který WriteSonic generuje, a můžete přidat více členů týmu, kteří budou spolupracovat na projektech v rámci Jasper.

Na druhé straně jsme zjistili, že Writesonic:

  • Produkuje nekonzistentní výsledky, některé z nich jsou zcela irelevantní
  • funkce vytvoření náčrtu blogu byla trochu uživatelsky nepohodlná a neumožňovala dostatečné přizpůsobení v každém kroku procesu.
  • šablony pro sociální média byly omezeny na příspěvky na LinkedIn a nápady, náčrty, úvody a popisy na YouTube
  • počet a typ šablon byl omezen.

Celkově byl Writesonic snadno použitelný a generoval použitelný krátký obsah, který nevyžadoval mnoho úprav, aby byl připraven k použití.

Cena Writesonic:

  • Zkušební verze zdarma: 10.000 slov (bez časového omezení), 1 uživatelské místo, GPT 3,5
  •  Unlimited: $16/měsíc do 20$/měsíc – neomezené, 1 uživatelské místo, GPT 3,5
  • Business: $19/měsíc za 33.000 slov GPT 4 (nebo 200.000 slov GPT 3,5) do $499/měsíc za 1.000.000 slov GPT 4 (nebo 6.000.000 slov GPT 3,5) 

Webová stránka: writesonic.com

  1. Jasper.ai

Jasper (dříve známý jako Jarvis.ai) je jedním z nejkomplexnějších prémiových nástrojů pro tvorbu textů pomocí AI na trhu. Používá GPT-3 a dokáže vytvářet poměrně ohromující obsah!

Jasper dokáže vytvářet obsah pro téměř cokoli, včetně následujícího:

  • Blogy (od rozepsaných náčrtů až po kompletní články)
  • Příspěvky na sociálních sítích, reklamní texty a profily
  • Popisy produktů a seznamy funkcí pro e-commerce
  • Google reklamy
  • SEO meta popisy a tituly
  • Webové texty pro landingové stránky a prodejní stránky

Při testování Jasper nás nejvíce zaujalo, jak elegantní a výstižný byl jeho generovaný obsah.

Nebyl to sice kus textu, který by bylo možné použít beze změny, ale části textu, které se daly použít, zněly přirozeně a přesvědčivě.

Jiné významné funkce, které se nám na Jasperovi líbily: schopnost nastavit tón obsahu, dostupnost v mnoha jazycích, gramatickou správnost a jedinečnost generovaného obsahu, a možnost přidat více členů týmu pro spolupráci na projektech v rámci Jasperu.

Na druhé straně jsme zjistili, že Jasper má tendenci:

  • Opakovat se při tvorbě dlouhého obsahu ve formě po sobě následujících odstavců, které jsou téměř identické.
  • Zahrnovat občas neuvěřitelné a/nebo irelevantní odstavce v jinak logickém obsahu.
  • Produkovat velmi specifické statistiky a čísla bez citace nebo reference, takže nebylo možné ověřit, zda jsou pravdivé nebo ne.
  • Doplňovat obsah informacemi, které nejsou nutně pravdivé. Například přidával k popisu produktu pro ekologické mýdlo informace o tom, že je veganské a že nebylo testováno na zvířatech.
  • Tyto problémy však mohou být snadno vyřešeny při korektuře a úpravě obsahu.
  • Celkově jsme byli ohromeni kvalitou obsahu, který Jasper produkoval. Potřeboval však pečlivou úpravu a ověření faktů, ale obsah byl dobře napsaný a přesvědčivý.

Ceny Jaspera:

  • Zkušební verze zdarma: 7 dní (vyžadována kreditní karta)
  •  Creator(pro jednotlivce): Fixní měsíční cena, od $39 do $49
  • Teams(pro týmy): Fixní měsíční cena, od $99 do $125

Webová stránka: jasper.ai

           
          3. Hypotenuse AI

Hypotenuse AI je jedním z nejlepších nástrojů na tvorbu textu s využitím umělé inteligence! Využívá NLP a strojového učení k tvorbě obsahu a je zaměřen na tři hlavní kategorie obsahu – popisy produktů, blogové příspěvky a reklamy a příspěvky na sociálních sítích.

Je velmi snadno použitelný a jeho rozvržení vám pomáhá poskytnout správné vstupy, aby vám pak zvládl vygenerovat ten nejlepší obsah. Je uspořádán tak, aby tvorba obsahu byla postupným procesem s jednoduchými vstupy a úpravami po celou dobu.

Zjistili jsme, že generátor blogů od Hypotenuse AI je jedním z nejlepších, které jsme vyzkoušeli. Vytvářel jasný, stručný a nejdůležitěji relevantní obsah.

Také stavěl blogový příspěvek s nadpisy a odstavci, takže výsledný produkt měl strukturu a ukazoval logický postup od úvodu k závěru.

Hypotenuse AI vám umožňuje zadat více podrobností než mnoho jiných nástrojů na tvorbu textu s využitím umělé inteligence, včetně klíčových slov, kategorií a konkrétních cílových skupin. To mu pomáhá vytvářet obsah, který splňuje vaše potřeby a nevyžaduje před použitím mnoho úprav.

Na druhé straně jsme zjistili, že Hypotenuse AI:

  • Má omezený počet šablon a typů obsahu, ze kterých si můžete vybrat.
  • Úroveň podrobností/počet vstupů potřebných k použití z něj dělá trochu časově náročnější nástroj v porovnání s ostatními, které jsme testovali.
  • Ačkoliv Hypotenuse AI nemá obrovský počet šablon, tak ty, které má, fungují opravdu dobře.
  • Jejich výběr pokrývá všechno, co potřebujete (popisy produktů, příspěvky na sociálních sítích, reklamní texty a blogový obsah) pro základní e-commerce a content marketing.

Ceny Hypotenuse AI:

Zkušební verze zdarma: 7 dní

  • Zkušební verze zdarma: 7 dní
  •  Individual: $15/měsíc za 20.000 slov; $39/měsíc za 50.000 slov
  • Teams: $59/měsíc za 90.000 slov; 119/měsíc za 200.000 slov
  • Enterprise: Vlastní ceny pro neomezené příspěvky na blogu a copywriting, API přístup,  vlastní AI model přizpůsobený hlasu vaší značky a vlastní integrace platformy a mapování dat

Website: hypotenuse.ai 

          4. Copy AI

CopyAI je vskutku nejrozmanitějším nástrojem pro tvorbu textů s využitím AI, který je na trhu k dispozici. Čím vyniká? Ušetří vám totiž spoustu času 🙂 

Pokud se věnujete psaní, dobře víte, jak těžké a časově náročné může být vymýšlet chytlavé nadpisy, produktové popisy nebo dokonce celé články. CopyAI vám však umožní využít širokou škálu šablon pro různé druhy textů, jako jsou blogové příspěvky, e-maily, popisy produktů a dokonce i video obsah. To vám nejen ušetří spoustu času, ale také vám pomůže překonat “kreativní blok”, který vás může zdržovat.

A na CopyAI je úžasné to, že využívá nejmodernější technologie umělé inteligence, aby vám poskytl co nejlepší výsledky. Nástroj se spoléhá na GPT-3,5 model, který je jedním z nejvyspělejších modelů pro generování přirozeného jazyka na trhu. To znamená, že texty, které nástroj generuje, jsou velmi přesné a gramaticky správné.

A to nejlepší na CopyAI je jeho snadná použitelnost. Stačí zadat několik klíčových slov a nástroj během okamžiku vygeneruje výsledek. A pokud vám výsledek nevyhovuje, stačí stisknout tlačítko „změnit“ a nástroj vám poskytne další možnosti. Je to tak snadné a intuitivní, že s ním dokáže pracovat i úplný začátečník. Protože pokud jde o psaní, s CopyAI máte vše, co potřebujete, abyste byli úspěšní.

CopyAI je bezesporu skvělý nástroj, ale jako u všeho v životě jsou i zde některé aspekty, které nás zklamaly.

Možná největším nedostatkem byla nekonzistentní kvalita generovaného obsahu. Ačkoli krátké texty, jako jsou popisy produktů a titulky na sociálních sítích, byly přesné a účinné, některé delší texty byly více méně nesmyslné nebo nebyly dostatečně relevantní. Nicméně, to není nic, co by se nedalo snadno vyřešit úpravami.

Dalším nedostatkem bylo omezené rozhraní pro vstup informací, což mohlo mít za následek méně relevantní výsledky. Nicméně, pokud poskytnete nástroji dostatek informací, bude schopen generovat úžasný obsah.

Posledním nedostatkem bylo rozložení rozhraní, které nebylo tak uživatelsky přívětivé jako u některých jiných nástrojů, které jsme testovali. Nicméně tyto body nebrání v jeho používání a s trochou času si s nástrojem snadno poradí i úplný začátečník.

Celkově vzato měl CopyAI mnoho zajímavých a užitečných funkcí. Většina obsahu, který pro nás vytvořil, byl po našich mírných úpravách použitelný.

Byl užitečný pro popisy produktů a jiné krátké texty a vyžadoval méně vstupů než některé jiné nástroje pro tvorbu textů s využitím AI, které jsme testovali.

Ceny CopyAI:

  • Free Forever: 10 kreditů měsíčně
  • Pro: $49/měsíc, neomezené kredity
  • Custom: Vlastní cena, účtováno ročně

Webová stránka: copy.ai

          5. Rytr

Rytr je další skvělý nástroj na generování textů pomocí umělé inteligence. Používá technologii GPT-3,5 a vlastní AI pro generování obsahu pro více než 25 různých účelů, které zahrnují neobvykle kreativní nabídky jako jsou texty písní a zápletky příběhů.

Uživatelské rozhraní je čisté a jednoduché a je velmi snadno použitelné. Registrace a spuštění Rytru trvalo méně než minutu.

Byli jsme ohromeni kvalitou některého z obsahu, který Rytr produkoval, protože byl většinou relevantní a dobře napsaný.

Na druhou stranu jsme zjistili, že Rytr:

  • Vkládal do obsahu neověřená čísla a statistiky bez možnosti ověření.
  • Plánky blogů nedávaly logickou posloupnost od úvodu k závěru.
  • Byl nekonzistentní a často obsahoval výňatky, které se zdály být úplně mimo mísu…

Jsou to malé věci, které lze snadno upravit a celkově byl obsah překvapivě dobrý. Rytr také nabízí týmy a víceuživatelskou spolupráci, má vlastní kontrolu plagiátů a podporuje více jazyků.

Cenové plány Rytru:

  • Zdarma: až 10000 znaků měsíčně
  •  Saver plan: $9/měsíc za až 100 000 znaků měsíčně
  • Neomezeně: $29/měsíc za neomezený počer znaků

Webové stránky: rytr.me

Co by měli dělat každý, aby ho nenahradila umělá inteligence?  

Na začátku jsme psali, že AI vás zatím není schopna  zcela nahradi. Avšak pokud v blízké budoucnosti nevyužijete příležitostí, které nabízí umělá inteligence, je možné, že se z vás stane neefektivní a zastaralý textař, který brzdí seberozvoj a růst firmy a může přijít o svou práci.


Nástroje AI copywritingu mohou vám zcela výrazně usnadnit život, a to v případě, že je používáte jako pomocníka při psaní, nikoliv místo vás. V podstatě může být AI použita ke zvládnutí některých rutinních úkolů, abyste mohli využít čas k doladění svého textu a vytváření opravdu skvělého obsahu. Díky AI nástrojům pro psaní textů možná za stejný čas, který jste dříve věnovali tvorbě 1 článku budete schopni napsat 2, 3, 5 nebo 10 článků stejné kvality.

A zde je osm způsobů, jak toho dosáhnout:

  1. Používejte AI pro správné psaní úloh.

Ne každý text musí být fantastický. Často musí být spisovatelé schopni psát skutečně výpravný obsah a věnovat mu značnou část svého času, i když to zrovna nevyžaduje velké množství dovedností nebo odborných znalostí.

Pokud je tomu tak, nechte AI vyprodukovat několik možností pro vás, rychle je upravte a přejděte k věcem, které skutečně vyžadují vaše krásné, lidské myšlení!

Popisy produktů, seznamy funkcí a výhod, tematické příspěvky na sociálních médiích pro marketingové události jako Valentýn… To jsou všechno časově náročné úkoly, které nemusíte dělat sami!

  1. Optimalizujte svůj text s pomocí AI.

Můžete použít AI k psaní meta titulů a meta popisů nebo najít způsoby, jak začlenit klíčová slova do textu. Některé dokonce generují klíčová slova za vás. Kdekoli můžete použít nástroj ke zrychlení něčeho, co jste dosud dělali ručně, bude to pro vás užitečné.

  1. Použijte AI k pomoci s přepisem textu.

Existuje mnoho případů, kdy copywriter musí říct totéž jinými slovy. Jednou nebo dvakrát je to snadné, ale je to čím dál tím víc náročnější, když musíte najít jedinečný způsob, jak psát o stejném produktu/značce/události pro různé kontexty.

Nástroje AI pro přepsání nebo přeformulování textu jsou skvělým způsobem, jak tento proces zrychlit a zároveň zajistit, aby přeformulovaný text nebyl označen za plagiát.

  1. Dovolte umělé inteligenci pomoci vám, když uvíznete v tvůrčí krizi.

Každý spisovatel ví, že jsou okamžiky, kdy se podíváte na větu, kterou jste právě napsali, a nemáte ani tušení, co napsat dál.

Někdy víte, co potřebujete říct, ale nemáte žádnou představu, jak to správně formulovat. Nebo máte tolik věcí na mysli, že se nemůžete rozhodnout, kde začít.

Bez ohledu na to, jak tvrdě se snažíte, a jak jste oddaní, slova prostě nepřicházejí a vy uváznete.

Umělá inteligence vám může pomoci odemknout blokádu! Nechat AI napsat váš další odstavec může znovu rozjet souolí. I když vám to ukáže jen to, co jste nedokázali zformulovat, najednou budete mít jasno v tom, co chcete říct.

  1. Naučte se, jak získat nejvíce z nástroje, který používáte.

Nástroje na AI copywriting generují nejlepší obsah, když jim poskytnete správné vstupy. Věnujte nějaký čas zjištění, co potřebuje nástroj, který používáte, abyste dokázali vytvořit text, který vyhovuje vašim potřebám. Je to dobře investovaný čas a sníží to váš čas na úpravy později.

Podívejte se také na ostatní funkce a nástroje, které nabízejí, a zjistěte, které z nich mohou být pro vás užitečné. Pokud to neohrozí kvalitu vaší práce, cokoli, co vám ušetří čas, vám ušetří peníze!

  1. Použijte AI ke generování nástinů a šablon blogů.

Vytvoření návrhů a šablon blogů může být časově velmi náročné. Nástroje na AI copywriting mají spoustu návrhů, které můžete použít a upravit pro své specifické téma a kontext.

Například stačilo pár minut k vygenerování názvu, nástinu a několika odstavců pod každou hlavičkou blogového příspěvku pomocí Hypotenuse AI. Odtud jsme mohli zkopírovat obsah do dokumentu a následně okamžitě začít s nástinem a úvodními odstavci!

  1. Staňte se odborným editorem.

Bez ohledu na to, jak dobrý je váš nástroj pro psaní pomocí AI, text bude muset být vždy pečlivě upraven. Úprava cizího textu je skvělým způsobem učení, ze kterého se může každý spisovatel bez ohledu na svou zkušenost něco naučit.

Úprava textu vytvořeného pomocí AI není jiná. Vlastně vás úprava AI textu pravděpodobně učiní lepším spisovatelem a pomůže vám vidět aspekty vašeho vlastního psaní, které je třeba zlepšit.

Podobně většina nástrojů pro psaní pomocí AI má vestavěné nástroje pro kontrolu pravopisu a gramatiky a některé mají vestavěné nástroje pro kontrolu plagiátorství. Tyto nástroje můžete použít k ověření své práce, stejně jako mnoho spisovatelů používá programy jako Grammarly.

  1. Naučte se vylepšovat obsah vytvořený pomocí AI místo psaní od začátku.

Nejlepší nástroje pro psaní pomocí AI jsou schopny produkovat obsah, který nepotřebuje mnoho úprav. Často je stále snadnější a rychlejší obrátit průměrný obsah ve skvělý obsah, než psát od začátku.

To se bude lišit v závislosti na typu obsahu, který vytváříte, a na vaši cílové skupině, ale stojí za to zjistit, zda může AI udělat všechnu „těžkou práci“ za vás.

Tím způsobem můžete přijít a přepracovat obsah do něčeho skutečně úžasného – v době, kdy byste jinak napsali něco průměrného!

Poslední myšlenky o nejlepších AI nástrojích pro psaní textů.

Aktuálně mají copywriteři stále výhodu oproti AI copywriting nástrojům a nebudou brzy nahrazováni umělou inteligencí.

Nicméně, s pokračujícím vývojem AI kódování a zlepšováním inteligence počítačů  se budou AI nástroje nejspíše stávat součástí každodenního života většiny copywriterů. Ve skutečnosti, pokud vezmeme v úvahu popularitu nástrojů jako Grammarly, tak již jimi jsou!

I když AI copywriting nástroje, které jsme testovali, ještě nejsou schopné produkovat připravený obsah nebo obsah srovnatelné hodnoty s textem, který napsal zkušený copywriter, nabízejí některé velmi užitečné funkce, které mohou pomoci copywriterům psát lépe a mnohem efektivněji!